Follow me on ♥Instagram♥

Monday, August 4, 2014

♥新娘妆容与造型♥

我的美丽婚纱从你 - 曼哈頓麗緻婚禮 (Manhattan Wedding) 开始

今天是个让人期待又兴奋的日子
这一天,我要披上婚纱
拍摄婚纱照!

我想我很幸运,负责我的case 的台湾负责人 - Alisa , 她真的很敬业,也服务周到。
我很荣幸的能够遇上 Rita 老师为我化妆,她是个很有经验的化妆师。

我都好喜欢她的化妆与照型哦。

而且,她人也很好,不是只是单纯的帮你化妆,
还会给你意见,教你平常出门可以怎样化妆等等。。

整个过程是开心的!!
接下来就是期待成品了!!


I'm so excited!
I can't wait to share my photos with you!
Here are some of selfie during the shooting day!








Enjoy my lovely make up and hair style by the 
Lovely make up artist from
Taiwan!

She is great!

 

Millions thanks to you, Rita!

My Wedding Link ->  

成品!!Final Product from the Photographer ! (点击连接)

My wedding on 22 Nov 2014
  (make up and photography not from Manhattan for my Actual Day, however , they do provide AD photography & make up services! Services brought to you from Taiwan)

Pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...