Follow me on ♥Instagram♥

Sunday, May 22, 2011

MusicBlog 04

Baby 21 @ 2005

女人,你知道幸福是什么吗?
男人,你可知道付出它多大?
女人我这才知道
在他的镜头下
你是多么地美丽动人

男人,你知道付出是什么吗?
女人,你可知道他给的幸福?
男人我这才知道
在我心灵深处
你是那么的占据我心
在那摩天轮的顶端
在那星空下的乐园
在那只有你我的空间
原来吻可以那么甜
在那相处的每一天
在那梦幻般的乐园
在那追逐未来的线索
原来爱一直在滋长

这是首轻快的歌曲,我很喜欢这首歌,它让我感觉置身游乐园,那是一种幸福快乐的感觉。 就像歌词里说的。。。
你的手心在我手心,
开始梦幻旅行,
一切是多么美丽
我的幸福在你掌心,
梦幻乐园放晴,
那是多么振奋心意。。
A song i wrote in year 2005 , i was 21 years old , having my first love . This love gave me the inspiration for this song , i love this song very much, it is a happy song, give you the feeling like back to the childhood days. Can't you find this song just like a nursery rhyme?!    (",)   Hope you enjoy it ~

Please click "Play" button to listen or return back to the songs listing



video

Pin it

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...